معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه در سامانه عرصه بنزین یارانه ای اختلال ایجاد شده است، گفت: عرضه سوخت بنزین آزاد در تعدادی از جایگاه های استان قزوین در حال انجام است.

 بنزین گران نمی شود/ اعلام اسامی جایگاه های فعال در قزوین

به گزارش قدس آنلاین، عباس کاظمی اظهار کرد: از صبح امروز دوشنبه شاهد اختلال در عرضه سوخت یارانه‌ای در جایگاه‌های استان قزوین هستیم.

وی افزود: در همان ساعات اولیه کمیته مدیریت بحران در استانداری تشکیل و تیم‌هایی برای راه اندازی دستی پمپ‌های بنزین در سطح استان قزوین فعال شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: هم اکنون در برخی جایگاه‌های استان قزوین عرضه سوخت بنزین با قیمت ۳ هزارتومان به صورت دستی در حال انجام است.

وی بیان کرد: هم اکنون در شهر قزوین جایگاه‌های سوخت بنزین در پمپ بنزین مقامی در بلوار آیت الله خامنه ای و شهدای مدافع حرم شهرک کوثر به صورت آزاد فعال هستند.

کاظمی ادامه داد: جایگاه سوخت سمیر در اتوبان قزوین کرج و روبروی شهر محمدیه نیز در حال خدمات رسانی به مردم است.

وی عنوان کرد: جایگاه سوخت طالبی در آبیک و چهل چشمه آبگرم نیز هم اکنون به صورت دستی برای ارائه بنزین آزاد به مردم مشکلی ندارند.

معاون استاندار قزوین اضافه کرد: تلاش برای راه اندازی جایگاه‌های سوخت پرمراجعه و مناطق شلوغ قزوین ادامه دارد و تلاش می‌کنیم به زودی جایگاه‌های سوخت دیگر نیز به چرخه خدمات دهی به مردم اضافه شوند.

وی تاکید کرد: شایعاتی مانند گران شدن قیمت بنزین کذب محض است و مردم در این شرایط با حفظ آرامش خود به هیچ شایعه‌ای توجه نکنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.